Termékek Menü

Vásárlási feltételek

VÁSÁRLÁSI INFORMÁCIÓK

Megrendelés menete

Az oldalunkon a vásárláshoz regisztráció szükséges. A megvásárolni kívánt termék mellett található „Kosárba” gombra történő kattintással jelöli ki a terméket. Amennyiben több terméket kíván vásárolni, úgy minden egyes terméknél a „Kosárba” gombra történő kattintással tudja a terméket kijelölni.

A „Kosár” gombra kattintva tekintheti meg a megrendelt termékeket és a fizetendő összeget. A vásárlást a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja. Itt adhatja meg a szállítási, számlázi és egyéb adatokat. A megjelenő összegző képernyőn láthatja a rendelése összköltségét, ellenőrizheti a kiválasztott szállítási módot és igény esetén módosíthatja azt. Ugyanezen oldalon módosíthatja vagy törölheti kosara tartalmát illetve javíthatja, módosíthatja a bevitt adatokat, amennyiben ezt szükségesnek látja. Az adatmódosításhoz visszalépés nem szükséges. Ezt követően a „Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti megrendelését.

Elállás joga és rendelés lemondás

A vásárló a csomag kézhezvételét vagy a termék átvételét követő 14 munkanapon belül – indoklás nélkül – figyelembe véve a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 5. §-át – elállhat a vásárlástól, amennyiben a rendelését nem átvételi ponton vette át. Az elállás jogát az alábbi nyilatkozat kitöltésével gyakorolhatja. A sértetlen terméke(ke)t a megrendelő adataival feltüntetve, - eredeti vagy számlamásolattal - saját költségén küldje vissza címünkre (Stebo 5000 Kft., 2234, Maglód, Sugár út 815/1 Hrsz.). A termék(ek) vételárát illetve a szállítási költség összegét – a visszaküldött csomag kézhezvételét követően - 10 munkanapon belül átutalással visszafizetjük Önnek. Kérjük, hogy az átutaláshoz adja meg a szükséges adatokat. A vásárlót az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatosan felmerülő költségeken felül egyéb költség nem terheli. Kizárólag bontatlan szállítói csomagolásban lévő terméket lehet visszaküldeni. Sérült, kopott, kihajtott, eltávolított védőfóliás terméket nem tudunk visszavenni. Utánvéttel nem tudunk terméket visszavenni.  A csomagolás sérüléséből adódó költségek a vásárlót terhelik.

Kizárólag sérülésmentes, új terméket értékesítünk. Kérjük, hogy kiszállításkor csak sérülésmentes csomagolású terméket vegyen át.

Amennyiben egy beszerzés alatt álló terméket szeretne lemondani, azt kérjük, ügyfélszolgálatunknak jelezze. Ha a rendelés lemondása még a kiszállítás megkezdését jelző „Rendelését átadtuk a futárszolgálatnak” tárgyú e-mail kézhezvétele előtt történik, akkor a vásárlót semmilyen költségviselés nem terheli.

Panaszkezelés:

A vásárlói panaszok esetén az alábbi elérhetőségeken fordulhat hozzánk. Panaszát, kérjük írásban közölje velünk. Ezt megteheti e-mailben, postai úton vagy pedig a „Panaszkönyv” (Vásárlók könyve) használatával, melyet alábbi címünkön talál. Panaszát minden esetben kivizsgáljuk, és írásban, a bejelentést követő 5 munkanapon belül megválaszoljuk.

Panaszok bejelentésére használható ügyfélszolgálati elérhetőségeink:
Levelezési cím: Stebo 5000 Kft., 2234 Maglód Sugár út 815/1.
E-mail:stebo@stebo.hu


A fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmának megsértése esetén illetékes hivatal, melyhez fordulhat:

Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Cím: 1088 Budapest, József krt. 6. 
Postacím: 1428 Budapest, PF: 20.
Tel: (1)459-48-00, fax: 1/210-46-77

Vitás ügy bírósági eljáráson kívüli rendezése, e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala esetén illetékes Békéltető Testület:

Budapesti Békéltető Testület
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

adatkezelesi_tajekoztato

aszf_ stebo

jotallasi_jegy

adatvedelmi_incidens_jegyzokonyv

szavatossag_kezelesi_jegyzokonyv

panaszfelveteli_jegyzokonyv

elallasi_jog_nyilatkozat